Segíthetünk?

Jótállás és visszaküldés

  • Visszaküldés, méretcsere
  • Visszaküldés menete
  • Meghibásodott termék
  • Jótállási feltételek

Fizetőeszközök

  • Fizetőeszközök
  • Ajándékkártya
  • Áruhitel

Házhozszállítás

  • Szállítási információk
  • Online rendelés áruházi átvétele
  • Szállítási cím módosítása

Gyakran ismételt kérdések

 
Amennyiben nem használtad a terméket, esetleg meggondoltad magad és visszakérnéd az árát, vedd fel velük a kapcsolatot az admin@lisadogshop.hu email címen. Igazold a vásárlásodat és mi visszafizetjük a termék árát vagy kicseréljük azt (csak a nem mosott vagy öblített, eredeti címkével ellátott termékekre vonatkozik).
Kérjük vedd figyelembe, hogy használt, kipróbált termékek esetén az ÁSZF-ben leírtak alapján, 14 nap áll rendelkezésedre, hogy jelezd felénk elállási vagy csere szándékodat és további 14 nap van a visszaküldésre.
A visszafizetésre és cserére vonatkozó részletes feltételeket az Általános Szerződési Feltételek oldal tartalmazza.

Szállítási költségek meghatározásakor a csomag méreteket között nem teszünk különbséget. Ez a költség 1500 FT.
Minden rendelést kizárólag házhozszállítással teljesítünk a FoxPost segítségével. A szállítás pontos időpontjáról SMS-ben illetve telefonon keresztül fog értesülni.

Amennyiben nem használtad a terméket, esetleg meggondoltad magad és visszakérnéd az árát, vedd fel velük a kapcsolatot az admin@lisadogshop.hu email címen.

A visszaküldési címet és a további részleteket az email fogja tartalmazni.

Minden felmerülő kérdésre szivesen válaszolunk. Keress minket bártan az alábbi email címen:

admin@lisadogshop.hu

Igyekszünk mindent kérdést / panaszt legkésőbb 24h belül feldolgozni.

Amennyiben a rendelés még nem lett átadva a futárszolgálatnak. Módosítás esetén minél hamarabb keresd fel az ügyfélszolgálatunkat. Feladott csomagokat már nem tudunk módosítani.

admin@lisadogshop.hu